-

NADJA LIDBORG

hej och  FÖRLÅT!
jag har sovit över med nadja typ i en vecka snart och har inte haft en dator tillgänglig och jag
har haft fullt up hella tiden ! jag har inte kunnat lägga ut några utlägg och så . men nu är jag iallafall hos nadja och jag fick låna hennes mammas dator så nu ska jag ska jag skkriva lite ;) som sagt har jag sovit med nadja hela veckan och först sovde vi hos mig och sedan hos henne. har också hjälpt henne att flytta för dom har flyttat från frufällan till STAN!!!! ass grymt hehe..... så har hjälpt nadja men hennes rum och hennes mamma också lite så vi har typ haft fullt upp hela tiden (varenda dag typ ) så därför är vi uppe på nätterna för tt göra ngt med varandra så idag var vi uppe till 4:16 typ och igår var vi uppe till 2:30 dagen efter det var vi uppe till 4:00 så vi har kollat på tv och scrapbokening lite och nadja har sutit vid hennes dator ;) just nu sitter vi i nadjas lägenhet i stan och gör inte så mycket ! vi har suttit i nadjas STORA OCH STORA fönster väldigt mycket också! kollat på alla folk som gått förbi ! där emot såg jag min lärare Petra gick förbi och min morbror Stefan och hennes fru Patricia det var riktigt kul att se dom för jag har inte set dom på ett tag nu.
Förlåt en gånh till att jag inte har hört av mig vi syns!
Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0