-

Godmorgon

godmorgon allihopa hoppas ni har sovit bra :) , för det har jag gjort :)
nu har jag iallafall vaknat och satte mig direkt vid detorn ,  HAHAHAHA ^^
idag ska jag åka till min bästavän Nathalie Hansson som bor i stan ,
vi ska gå på torsdagskvällen tillsammans och jag ska åka till henne runt halv 2- 2 :D
GISSA vem som är på torsdagskvällen ? ( VERONICA MAGGIO !!!!!) hon är ju sjukt
bra ! , så måste se henne men autografen orkar jag inte ta för det är typ 2-3 timmars kö :P
det är på stora toget i stan :)( om någon vill komma :))
jag vet inte om jag ska göra iådning mig hemma eller hoss henne !! :)
jag tror hoss henne ,  aja .
puss och kram //E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0