-

dag 5 ,vaknat,chilla,cyckla,sola

God morgon alla nu har jag precis vaknat oxh ätit frukost ,
idag ska jag bara chilla orkar inte åka iväg någon stanns!
sedan ska jag cyckla och sola för det är jätte fint väder !!! :)
ska äta hos min farmor idag igen ! hahaha^^ kolpudding  jag tycker det är ( BLÄÄÄ)
men jag vet ju inte riktigt om det är gott för  jag gillar inte skolans men  vem vet om farmors är god.
igår kväll han jag inte göra ett inlägg men jag skriver nu vad jag gjord igår !! igår på kvällen så
spelade vi minigolf .
1.Folke(farmors sambo)
2. Karina ( mamma)
3Brit(farmor) Peter(pappa)
4.sebastian(storebror)
5. Evelina (JAG)
alltså jag kan inte fatta att  jag kom sist !
jag suger värkligen på minigolf!
hoppas ala kommer att ha en bra dag !!
puss och kram på er alla //E♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0