-

vaken

hej allihopa!
nu har jag vaknat och alla djur ligger i min säng !! hund,katt,katt ! lite jobbigt alltså men jag får la stå ut tills jag får min störe säng !jippi! jag har hunnit gå ut med lilla hunden och rasta honom sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag hade tänkt på att åka till stan men det får man nog skippa för det stormar typ här så man får la se vad jag
hittar på idag :) men kanske så åker jag till stan ! kanske  så ska jag fråga någon om den vill följa med kanske,  för måste köpa en ny plattång min är helt världelös!!! jaaa jag ska också snart äta frukost för börjar bli väldigt hungrig men  måste komma upp ur sängen först för alla djur ligger ju på mig så går kanske inte så bra ,HAHHAHA^^ men hoppas ni får en bra dag !
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0