-

Helg


hej alihoppa !
nu så är det äntligen helg! men måste ju ändå plugga för att jag ska nå mina mål:P
jag har 3 steg kvar ! måste redovisa
eng,ma,sv myyycket kvar !
så detär bara att sätta igång med pluggandet !
så nu ska jag börja med matten för det är jag nästan klar med och det handlar ju bara om figurer och vinklar så inte så svårt ! men sen efter det ska jag jobba med engelskan och det handlar om möbler,boende och rum typ !
och sen tror jag att jag inte hinner med svenskan idag men det är hur svårt som helst ! det handlar om realismen och mordenismen !!! HATAR!
men ni får ha en bra helg kommer kanske skriver ett inlägg efter jag har pluggat ! men ska iallafall sätta ut ett innan jag går och lägger mig så vi syns !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0