-

hemma

nu har jag precis kommit hem :) , det har varit jätte kul och
jag har åkt fyrhjuling jättemycket hela tin alltså ' HAHAHAHA
det kommer inte ta lika lång tid som sist jag ska åka så snart igen hoppas jag att
jag och bekka ska köra igen :) , BEKKA hon kör jättesnabbt och sakta om jag vill fast
det vill man ju inte (A)
så när vi var i pärlebo åkte vi fyrhjuling , åt , och  mycket mer men efter det så åkte jag och bekka
fyrhjuling igen och då stog sebbe , paulus och mikael där och tävlade vem som vågade ha handen i
en myrstack och sebbe och mikael vågade  men inte paulus , så såklart stannade vi för att vi ville kolla och
mikael gjorde det igen för att visa ! :) , bekka skulle ju också pröva men inte jag !!!!!! paulus skulle filma och bekka försökte men hon tog bort handen några gånger sen så tog hon handen där och mikael tryckte ner handen för att
hon skulle ha kvar den och sedan tog hon bort den och paulus hade ju filmat allt och efter kanske 9 sekunder efter bekka hade gjort det märkte paulus att han hade myror över hela benet och foten , HAHAHAHAA^^ han fick lite (vibrationer ) och vågade inte ta på sig skorn igen , HAHAHAHAHA!!!!!! det har varit en underbar dag med mina kära släktingar! :)
kram E.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0