-

22

nu är det dagen jag ska åka till pärlebo :) kommer att
bli grymt , jag glömmde att skriva en sak sist så jag skriver om detta , nu  i
pärlebo ska jag ..(A)....!!!   åka fyrhjuling :D (Y)
det är jättekul , har gjort det förut med min kusin :)
men idag ska vi ska åka igen med  fyrhjulingen ute i pärlebo ! , men nu sitter jag
i sängen och har jätte tråkigt men det är ju fint väder ute så ska nog springa ut
och hoppa en stund snart :)
det är jättemycket sol ute fast lite moln men skit i det kommer iallafall gå ut :)
men själv så är jag lite sjuk ( förkyld , hosta , snuva ) det är jätte jobbig men det
kommer nog att gå över hoppas jag , för det är jobbigt att gå in helatin när man är ute och måste snytta sig!^^
så nu ska jag klä på mig och dra ut .
kram E.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0